You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - על, ניב ברקוביץ' נשאר מכביסט

נוער - על, ניב ברקוביץ' נשאר מכביסט

קשרה של קבוצת הנוער של מכבי ת"א חתם על חוזה ארוך טווח במועדון, באמצעות סוכניו, רונן קצב ועידן כסיף.

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
סיוע להכנת הכתבה: האתר הרשמי מכבי ת"א

החתמה ארוכת טווח גם מעברה של קבוצת הנוער של מכבי ת"א, שהגיעה לקו הסיום של העונה, כשהיא מדורגת במקום השלישי. הקשר ניב ברקוביץ', יליד שנתון 2002, שרשם 23 הופעות במדי קבוצת הנוער בעונתו הראשונה בשורותיה, חתם על חוזה ארוך טווח באמצעות סוכניו, רונן קצב ועידן כסיף.

ניב ברקוביץ' החל את דרכו בקבוצות הטרומים של הפועל הוד השרון, בשנתון ילדים ג' הצטרף לשלוחת הצפון של מכבי ת"א עד לסיום שנתון נערים ג', לאחריו צלח את האיחוד בין שלוחות הדרום והצפון. ניב ברקוביץ' היה שותף בכיר לזכיות באליפות של קבוצות נערים ב' ונערים א' של מכבי ת"א. הצטיינותו סללה את דרכו ל-12 הופעות במדי נבחרת נערים א' ו-4 הופעות במדי נבחרת הנוער.

בכתבה שפורסמה בעניין באתר הרשמי של מכבי ת"א, הגיב פטריק ואן לוון, המנהל הביצועי של מחלקת הנוער מכבי ת"א, על החתמתו של השחקן: ״ניב ברקוביץ׳ שחקן מוכשר שמשחק בקבוצת הנוער של המועדון ובמקביל גם בנבחרות ישראל. אני חושב שהעונה הבאה תהיה חשובה עבורו במטרה להמשיך את ההתפתחות שלו כשחקן כמו שאנחנו דורשים מכל השחקנים שלנו. אני מקווה שנוכל להמשיך להנות מהיכולת שלו גם בהמשך״.

השחקן מצידו הגיב בסיפוק רב על המשך ההתקשרות עם מכבי ת"א: ״שמח לחתום על חוזה הבוגרים הראשון שלי, רוצה להודות למכבי על ההזדמנות אבל זאת רק ההתחלה, מכאן אמשיך לעבוד יותר קשה בשביל להצדיק את האמונה שהמועדון נותן בי״.